Thursday 11 January 2018

Pokok,Sungai & Pantai

Pokok,Sungai dan Pantai merupakan alam semula jadi yang menjadi pilihan masayarakat kerana persekitarannya yang memberi impak dalam diri seseorang yang gemar mencari ketenangan dengan menikmati alam semula jadi .
Image result for pokokImage result for pokok
Pokok merupakan alam semula jadi yang mempunyai banyak manfaat yang diperlukan kerana dasar warna pada daunnya yang menghijau manghasilkan ketenangan serta sesetengah pokok mempunyai akar dan batang yang mampu merawat dan dijadikan ubatan untuk masalah kesihatan .

Image result for sungai 
 Related image
Sungai merupakan sejenis saluran air yang memanjang diikuti dengan batuan-batuan mengalir secara terus menerus dari hulu menuju ke hilir .


Image result for pantai 
Image result for pantai
Pantai merupakan kejadian alam yang secara telitinya menjadi kawasan atau tempat penumpuan bagi orang ramai menikmati keindahannya disertakan dengan pemandangan terbit dan terbenamnya matahari diwaktu senja yang menjadi tarikan pada mereka yang gemar bercuti di kawasan yang mempunya pantai .


1 comment:

zaashr said...

thank you for the info!!

Kegiatan manusia terhadap tumbuh-tumbuhan

Keperluan hidupan manusia semakin bertambah dan pelbagai kegiatan dilakukan untuk memenuhi keperluan-kelerluan tersebut. Hutan di tebang un...