Tuesday 9 January 2018

Pantai Cherating, Pahang

8/01/2018
 fauzanaaaa97@gmail.com

       ''PANTAI CHERATING'' Memamg sudah cukup sinonim dengan destinasi pelancongan percutian keluarga mahupun teman-teman malah pantai cherating bukan sahaja menjadi tarikkan orang orang kita tetapi juga telah menjadi tarikkan pelancong asing yang bercuti di pantai ini. 
           Apa yang boleh saya kongsikan ...



Ramai pelancong bermandi-manda

Jualan makanan dan cenderahati turut dijual

pantai cherating, pahang ini juga. Sangat sesuai dijadikan sebagai satu destinasi bulan madu kerana keindah dan kecantikkan pantai yang bergitu romantik untuk pasangan yang baru sahaja berkhawin <3 ...

..<3 <3 <3..
Antara banyak banyak pantai yang berada dimalaysia. Pantai Cherating adalah pantai yang menjadi satu tempat kegemaran saya kerana cengkerang di pantai cherating bergitu cantik. 


Antara koleksi cengkerang pantai yang dibawa pulang .. 



pantai cherating ini juga banyak aktiviti pantai yang boleh dilakukan seperti aktiviti kayak,firefly serta dapat melihat penyu penyu yang comelll!!!. Warga asing juga ramai melancong disini kerana tempatnya yang sangat menarik. jadi tungu apalagi? marilah cuti-cuti malaysia :)

No comments:

Kegiatan manusia terhadap tumbuh-tumbuhan

Keperluan hidupan manusia semakin bertambah dan pelbagai kegiatan dilakukan untuk memenuhi keperluan-kelerluan tersebut. Hutan di tebang un...