Monday 8 January 2018

Sungai Pah


     Assalamualaikum, hi!! Hari ni saya Nur Nasyirah Hani, salah seorang ahli group ni ingin berkongsi kat korang pasal sungai di kampung saya yang berada di Jelebu, Negeri Sembilan. Pada cuti sekolah yang lalu, ayah mengajak saya dan adik-beradik saya mandi di sungai tersebut. Orang kampung memanggil tempat itu, Sungai Pah. Di situ, kawan ayah saya, Encik Dollah ada membela kambing. Selepas itu, kami melawat kandang kambing dan bergambar dengan seekor kambing kesayangannya.

Ayah mengajar Wafi berenang menggunakan pelampung

Bergambar bersama kambing kesayangan Encik Dollah



No comments:

Kegiatan manusia terhadap tumbuh-tumbuhan

Keperluan hidupan manusia semakin bertambah dan pelbagai kegiatan dilakukan untuk memenuhi keperluan-kelerluan tersebut. Hutan di tebang un...