Wednesday 8 November 2017

Destinasi Pantai Teluk Gadung

7/1/2018
 fauzanaaaa97@gmail.com
                  Taman Teluk Gadung ini adalah pantai yang mempunyai keunikkan nya yang tersendiri bukan sahaja cantik malahan , kehebatan pantai ini mengabungkan antara pantai dan tasik pantai ini yang terletaknya berhampiran di Universiti Teknologi Mara (UITM) Dungun.
Ombak Pantai Teluk Gadung 



                 Bukan sahaja keindah pantai malahan di tepi pantai ini juga memiliki pondok pondok kecil yang berhadapan pentai bertujuan pengunjung yang hadir dapat menghirup udara angin pantai serta boleh bersantai bersama keluarga dan teman .


  
Suasana petang di Pantai teluk gadung.

Aktiviti mengutip kerang

Yang boleh dapat dilihat di pantai ini orang orang disana atau pelancong yang datang turut bersama sama berkumpul di gigi pantai untuk mencari kerang hidup 

Pasir Pantai Teluk Gadung

 Teluk Gadung juga memiliki pasir pantai yang halus dan cantik. Pasir yang memutih memanjang hingga ke Pantai Teluk Lipat. Disusuli ombak putih yang cantik menghampiri pantai menambah seri pantai ini. Bawalah keluarga anda datang ke pandai yang indah dan cantik ini:)

No comments:

Kegiatan manusia terhadap tumbuh-tumbuhan

Keperluan hidupan manusia semakin bertambah dan pelbagai kegiatan dilakukan untuk memenuhi keperluan-kelerluan tersebut. Hutan di tebang un...