Saturday 25 November 2017

SEGMEN BLOGWALKING

Semua ahli group We Walk With Nature,
Writing for the media (G2)
Universiti Selangor,
Jalan Zirkon A7/A Seksyen 7,
40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.


Semua ahli group,
Writing for the media (G2),
Universiti Selangor,
Jalan Zirkon A7/A Seksyen 7,
40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan. 23 NOVEMBER 2017


Mahasiswa/siswi,


JEMPUTAN MELAWAT KE BLOG KAMI “WE WALK WITH NATURE”
Dengan segala hormatnya, saya sebagai Setiausaha group We Walk With Nature, Writing for the media (G2), Universiti Selangor ingin menjemput  semua ahli group untuk melihat blog kami.


2. Tujuan saya menjemput ini untuk membuatkan semua ahli group membuka minda dan tenangkan fikiran apabila melihat blog kami kerana semuanya berkaitan dengan alam keindahan ciptaan Allah.


3. Justeru itu, saya juga ingin semua ahli group  memberikan kerjasama yang baik.


Saya berharap agar  semua ahli group tidak menghampakan pihak kami. Atas kesudian melihat / melawat / menjenguk ke blog kami ini. Saya ucapkan terima kasih. Sekian.


Yang menjalankan tugas,


   najwa
---------------------
(NIA AMIRA NAJWA BINTI AZMI)
Setiausaha,

blog We Walk With Nature.



No comments:

Kegiatan manusia terhadap tumbuh-tumbuhan

Keperluan hidupan manusia semakin bertambah dan pelbagai kegiatan dilakukan untuk memenuhi keperluan-kelerluan tersebut. Hutan di tebang un...